اهمیت ماندگاری برند

یکی از عوامل ماندگاری برند، داشتن اسلوگان یا شعار تبلیغاتی‌ست. شعاری که جز معرفی محصول، بتواند توجه مخاطب را به ماهیتش جلب کند. اسلوگان معمولا کاربردی کوتاه‌مدت دارد و دوره به دوره تغییر می‌کند تا کمپین بازاریابی محصول، تازه و پویا بماند. حالا در این میان بعضی اسلوگان‌ها تاثیرگذارترند و سال‌های سال در ذهن نسلی ماندگار می‌شوند، کاربردشان بلند‌مدت شده و تبدیل به تگ‌لاین می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین پست ها

فهرست