تبلیغات در ده سال آینده

با رشد سریع مصرف کننده‌هایی که همیشه به اینترنت متصل‌اند، واقعیت مجازی و هوش مصنوعی نقش بسزایی در بازاریابی و تبلیغات خواهد داشت، از این راه می‌توان فرصت ارتباط ویژه و شخصی‌تری با مخاطبان به دست آورد. این رشد در سال‌های آتی به شکل تکنولوژی کامل‌تر شده و برندها و مصرف‌کننده‌ها آن را خواهند پذیرفت.
کمپین‌های تبلیغاتی هر روز بیشتر از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند تا محتوایی مرتبط با نیازهای مصرف‌کننده عرضه کنند، محتوایی که براساس رفتار آنلاین مصرف‌کننده است تا ارتباط بین فروشنده و خریدار
تکنولوژی به فروشنده‌ها فرصت می‌دهد مرزهای رابطه‌ی برند با خریدار را کنار بزنند و در چند سال آینده ارتباط‌شان با نیازهای خریدار بیشتر شود. اکنون زمان هیجان‌انگیزی در صنعت تبلیغات است و دیدن اینکه در آینده چه اتفاقی می‌افتد بسیار جذاب‌تر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست