ساخت تیزر تبلیغاتی | همه چیز درباره تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی

فهرست مطالب

دنیای امروز دنیای دیدن، شنیدن و قضاوت است؛ دنیای برقراری ارتباط موثر با یکدیگر، برای مقاصد مختلف. ویدئوها و فضای دیجیتال بخش مهمی از این ارتباط را تشکیل داده‌اند. طبق آمار جهانی، افراد حدودا 80 درصد زمانی را که در فضای مجازی هستند، صرف دیدن ویدئوها می‌کنند و همچنین هم اکنون نیز مانند گذشته مردم تماشای تلویزیون را نسبت به تفریحات دیگر برای گذراندن اوقات فراغت خود انتخاب می‌کنند. با توجه به این موضوع، جهان ویدئو و تیزرها برای هر برندی مزایا و اهمیت‌ بسیاری دارد. شاید برایتان جالب باشد که کمپانی‌های بزرگ جهان، معمولا بیشترین هزینه را برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی خود می‌پردازند. در این مقاله به صورت همه جانبه به موضوع تیزرهای تبلیغاتی می‌پردازیم. در این خصوص نحوه ساخت تیزر تبلیغاتی را خواهیم آموخت ، و همچنین در خصوص این که  یک تیزر تبلیغاتی  شامل چه مراحل ساختی خواهد بود و چگونه به فروش برند کمک می‌کند؟

ساخت تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی چیست؟

به نظرتان بهترین راه اطلاع رسانی و یا معرفی درباره کسب‌ و کار شما چیست؟ آیا تمام راه‌ها با بازگشت سرمایه همراه می‌شوند؟ آیا به طور دقیق مردم درباره برند شما اطلاعات کسب می‌کنند؟ پاسخ ساده است. ویدئوهای تبلیغاتی پربازده‌ترین راه برای معرفی یک کسب‌ و کار خواهد بود. ویدئوها داستان برند یا محصول شما را آن طور که در ذهن‌تان تداعی می‌شود و مردم به آن علاقه دارند منتقل می‌کنند. ویدئوهای تبلیغاتی یا تیزرها یک راه عالی برای ارتباط با مشتریان بالقوه است.

بیایید کمی مسئله تیزر را مو شکافانه‌تر از لحاظ معنای آن و به طور دقیق‌تر بررسی کنیم: تیزر در واقع یک ویدئوی جذاب با تصاویر چشم‌نواز و دارای تعلیق زیاد در داستان و جزئیات تصویری است که برای مخاطب کنشی نسبت به برند و یا هیجان نسبت به محصول ایجاد می‌کند. تیزرها در تبلیغات بسیار موثر هستند چرا که مردم کنجکاوی و فهمیدن چیزی که دیگران نمی‌دانند را دوست دارند! ویدئوهای تبلیغاتی یک اهرم بسیار خوب برای بازاریابی هستند که منحصرا برای معرفی یا آموزش یک محصول یا برندی طراحی شده‌اند. تیزرها با اهداف مختلفی مانند تبلیغ یک محصول و یا خدمات، اطلاع‌رسانی نسبت به برند، ایجاد حس کنجکاوی نسبت به مسئله‌ای که یک سازمان یا مجموعه روی آن فعالیت می‌کند و … ساخته می‌شوند. آن‌ها انوع مختلفی را هم شامل می‌شوند که در ادامه به آن می‌پردازیم.

ساخت تیزر تبلیغاتی

چرا باید تیزر تبلیغاتی برای خود داشته باشیم؟

ویدئوها و تیزرهای تبلیغاتی می‌توانند به افزایش فروش منجر شوند. ویدئوهای شما می‌توانند به بینندگان نشان دهند که چگونه محصول‌ و برندتان یک مشکل را حل می‌کند، چرا بهترین انتخاب برای آن‌ها خواهد بود، چگونه بر زندگی‌شان تاثیر مثبت می‌گذارد، چقدر هزینه دارد و از کجا می‌توانند آن را تهیه کنند. طبق آمار، شرکت‌هایی که از ویدئو در کمپین‌های تبلیغاتی خود استفاده می‌کنند، می‌توانند نرخ تبدیل مشتریان را تا 34 درصد افزایش دهند! یک تیزر، نه تنها باعث افزایش فروش می‌شود، بلکه می‌تواند فرهنگ یک شرکت را به نمایش بگذارد. این امر موجب افزایش اعتبار یک برند یا محصول بین مردم شده و آن‌ها شما را به رقبایتان، ترجیح می‌دهند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که موتورهای جستجو نیز ویدئوها را نسبت به متن و عکس ترجیح می‌دهند. یوتیوب بعد از گوگل، بزرگ‌ترین موتور جستجوی دنیاست. به این دلایل ساخت تیزر تبلیغاتی اهمیت بسیار ویژه ای برای ما دارد.

ساخت تیزر تبلیغاتی

انواع تیزر:

تیزر تبلیغاتی تلویزیونی (TVC)

TVC Television Commercial)) تبلیغ محصولات، خدمات، ایده‌، افراد و یا سازمان است که از طریق تلویزیون به نمایش گذاشته می‌شود. مدت زمان تیزرهای تلویزیونی متفاوت است اما می‌توانند از ۱۰ ثانیه تا ۳ دقیقه هم زمان ببرند. صرف نظر از زمان، پیام منتقل شده باید جذاب و گیرا باشد تا توجه بینندگان را به خود جلب کند. هدف اصلی TVC معرفی یک محصول جدید، ایجاد آگاهی و در نهایت، سوق دادن مصرف‌کنندگان به سمت محصول تبلیغ شده است. این نوع تبلیغ همچنین برای یادآوری وجود محصول به مخاطبان به منظور ایجاد تقاضای مستمر در طول زمان انجام می‌شود.

یک تیزر تلویزیونی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  •  پیام روشن و واضحی را منتقل کند.
  • باید یک فکر یا پیام مشخصی را ارائه دهد.
  • ارتباط واضحی با نام تجاری داشته باشد و به راحتی قابل یاد آوری باشد. برای مثال زمانی که صحبت از «روغن سرخ کردنی» و «زیتون» می‌شود، نام «اویلا» در ذهن‌ مخاطب تداعی شود.
  • منحصر به فرد و یونیک باشد.
  • امکان خرید پس از تماشای آن را فراهم کند.

مراحل ساخت یک تیزر تلوزیونی

ساخت تیزر تلویزیونی در آژانس تبلیغاتی فیکسو شامل 3 مرحله اصلی و اساسی است.

  1. پیش ‌تولید
  2. تولید
  3. پس تولید

که هر یک از این موارد شامل مراحل منحصر به ‌فرد خود خواهد بود.

• پیش ‌تولید:

اولین و مهم‌ترین مرحله ساخت یک تیزر تلوزیونی در مرحله پیش ‌تولید، ارائه بریف تبلیغاتی توسط مشتری به ما خواهد بود. خلاصه‌ای که حاوی سابقه فعالیت‌های بازاریابی، پرسونای مخاطب هدف، بینش و فرهنگ مصرف کننده یک محصول خاص است. بدون وجود یک بریف درست، هدف تبلیغ مبهم خواهد بود و هدف‌گیری موثر کمتری خواهد داشت.

مرحله دوم ایده پردازی و خلق چندین سناریو مختلف با خطوط داستانی‌ متفاوت و همچنین تهیه استوری بوردهای مربوط به آن است که بعد از تحقیق گسترده و خواسته شما، یک سناریو انتخاب و به مرحله استوری بورد و طراحی نهایی منتقل خواهند شد.

مرحله سوم انتخاب عوامل، تجهیزات خاص، لوکیشن‌ و همچنین زمان‌بندی و برنامه ریزی تولید است. یک تیزر تلویزیونی به لحاظ ابعاد بزرگ پروژه نیازمند عوامل متخصص و همچنین یک برنامه ریزی دقیق و مدون است. قرارداد با بازیگران، کارگردانان مطرح و … را می‌توان از کارهای مهم همین مرحله دانست.

• ‌تولید:

این مرحله با توجه به اسکیل و میزان اهمیت پروژه ممکن است چند روز، چند ماه و یا حتی بیش از 1 سال زمان ببرد! در مرحله تولید، تصویربرداری، عکاسی، تدوین، ترکیب گرافیک‌های دو بعدی و سه بعدی، صداگذاری و … انجام می‌شود.

• پس تولید:

در این مرحله تیزر نهایی باید برای بازبینی به صدا و سیما و یا رسانه مورد نظر که مقرر است به واسطه آن پخش صورت گیرد، فرستاده شود. دراین بخش تیزر از لحاظ فیلترینگ، سانسورها، بایدها و نبایدها و دیگر نکات حساس بررسی شده و در صورت تایید طبق قرارداد در زمان و جایگاه پخش، منتشر می‌شود.

ساخت تیزر تبلیغاتی

برای تبلیغ در صدا و سیما چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

  1.  تیزرها می‌بایست منطبق بر قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد و ادب اجتماعی، احترام افراد و صداقت در آن رعایت شود.
  2. تیزر می‌بایست به حساسیت بینندگان توجه کند و به سلیقه‌های افراد و اقشار در آن توهین نشود.
  3. در یک تیزر تلویزیونی باید به ادیان رسمی کشور، آداب، رسوم، قومیت، لهجه و گویش‌های مختلف احترام گذاشته شود.
  4. تیزرهای تلویزیونی نباید مروج عقاید خرافی بوده و یا با بهره‌گیری از آن تهیه شود.
  5. تیزرهای تلویزیونی نباید اسباب رنجش گروه‌هایی از بینندگان مانند افرادی که از معلولیت رنج می‌برند را فراهم کند.
  6. در تیزرهای تلویزیونی نباید از تصاویر و یا نام افراد بدون کسب اجازه قبلی استفاده شود.
  7. تیزرهای تلویزیونی باید از نظر اجرا و سبک به نحوی ساخته شوند که بینندگان و شنوندگان به سادگی آن‌ها را از برنامه‌های تلویزیونی تمیز دهند.
  8. در تیزرهای تلویزیونی نباید تلویحا یا صریحا کالا و خدمات مشابه دیگری نفی شود و یا تلاش شود که موضوع تیزر تلویزیونی در مقایسه با دیگر کالاها و خدمات اثبات شوند.
  9. در تیزرهای تلویزیونی نباید به صراحت و یا تلویحی محصولات تولید داخل در مقایسه در محصولات خارجی در سطح پایین‌تری نشان داده شود.
  10. تیزرهای تلویزیونی نباید به هیچ وجه متضمن فریب بوده و یا فراتر از واقعیت کالا یا خدمات مورد نظر را با ادعای خلاف واقع معرفی کند.
  11. استفاده از عبارات و قیود تکراری اخباری چون اطلاعیه، اطلاعیه – توجه، توجه – مژده، مژده – اطمینان، بخش – مطمئن، کاملاً سالم – کاملاً بهداشتی و ….در آگهی مجاز نیست . استفاده از صفات مطلق ساز و اغراق آمیز نیز جایز نخواهد بود.
  12. تیزرهای تلویزیونی نباید با استفاده از ذکر صفات تفضیلی و عالی به صورت صریح و یا به کارگیری هر شیوه دیگری در نگارش یا قرائت متن، مفهوم برتر یا برترین بودن موضوع آگهی را القاء کنند.

برای مطالعه کامل این موارد اینجا کلیک کنید.

برترین تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی جهان در سال 2022

1. سامسونگ: Love Hurts – The Spider

دو روز بعد از معرفی گوشی گلکسی  S22 توسط سامسونگ، این شرکت از تیزر خلاقانه خود رونمایی کرد.این تیزر که بدون هیچ بازیگر و مدلی ساخته شده، داستان یک عنکبوت کوچک که عاشق یک گوشی سامسونگ شده است را روایت می‌کند. در این تیزر که در ولنتاین با شعار «عشق هیچ مرزی ندارد» منتشر شد، عواطف این عنکبوت مانند عذاب، درد و سپس شادی نسبت به یک گوشی به تصویر کشیده شده است. این تیزر جایگاه اول بهترین تیزرهای سال 2022 را از آن خود کرد.

2. دوریتوز: Super Bowl 2022 Features Megan Thee Stallion

دوریتوز  که برند مطرح ترتیلا و چپیس در امریکاست در ساخت تیزر تبلیغاتی  «Super Bowl» خود از تکنیک رئال انیمیشن و رئال کست استفاده کرده است. این تیزر که با آهنگی حماسی مربوط به دهه 80 امریکا ساخته شده توانسته با استفاده از به روزترین تکنیک‌های رندرینگ و ویژوال افکت، به شخصیت‌های حیوانی جان بخشی و باورپذیری زیادی القا کند. خط داستانی درست، اغراق به اندازه در شخصیت‌پردازی، اصلاح رنگ دقیق و پلان‌های متعدد را می‌توان از نقاط قوتی دانست که این تیزر را به یکی از محبوب‌ترین تیزرهای سال ۲۰۲۲ تبدیل کرد.

3. تیزر تبلیغاتی راکت Rocket Mortagage Meets Barbie

Rocket Mortgage  یک شرکت ارائه دهنده وام‌های رهن خانه در امریکا است. این شرکت با همکاری آنا کندریک بازیگر مطرح هالیوودی، تیزر ملاقات با باربی را منتشر کرد. این تیزر با استفاده از نماد باربی و کودکان، سعی می‌کند با استفاده از خدمات خود خانه‌هایی را برای باربی‌ها درست کند و موانع خانه‌دار شدن آن‌ها را از بین ببرد.

4. NFL: Bring Down The House

لیگ ملی فوتبال آمریکایی (NFL)، در  پایان بزرگترین فصل بازی‌های خود را با ساخت تیزر تبلیغاتی خلاقانه و پر ضرب و ریتم اعلام کرد. در این تیزر از تکنیک‌های انیمیشن 3 بعدی و رئال استفاده شده است. همچنین غافلگیری را می‌توان پررنگ‌ترین ویژگی این تیزر اعلام کرد.

تیزر مستند تبلیغاتی

تیزر مستند تبلیغاتی، ویدئوی داستانی واقعی است که هویت یک برند، شرکت یا محصولی را منعکس می‌کند. زمانی که داستان خود را با محوریت مردم و جامعه تعریف می‌کنید در واقع روایتی را ارائه کردید که با پول نمی‌توان آن را به دست آورد. در واقع داشتن یک مستند تبلیغاتی به بیننده کمک می‌کند تا با کسب ‌‎و کار شما در سطح احساسی ارتباط برقرار کرده و این ارتباط منجر به فروش خواهد شد.

مستندهای تبلیغاتی و تجاری موفق بیانگر یک داستان به خصوص و معتبر از خود که مخاطب را درگیر کند، او را تشویق به کنش کند و احساسات انسانی را به تصویر بکشد، خواهند بود. مستندها عموما جذابیت بالایی دارند و تفاوتی بین یک مستند تجاری و غیرتجاری که داستان خوبی روایت می‌کند وجود ندارد. داستان‌سرایی هسته اصلی هر دو است که بسیار خوب عمل می‌کند. داستان خوب اولین چیزی است که مردم را به حرکت درمی‌آورد. در نظر داشته باشید که یک مستند تبلیغاتی هرگز نباید حس اجبار را به مخاطب منتقل کند.

مستندها واقعی هستند، نه قطعات بازاریابی از پیش طراحی شده. پیدا کردن داستانی متناسب با هدف و ماموریت برند، مهم‌ترین نکته ساخت یک مستند تبلیغاتی است. قدرتمندترین مستندها روی شخص یا اشخاصی تمرکز می‌کنند که بی‌وقفه برای هدف خود در تلاش هستند.

مدت زمان مستندهای تبلیغاتی چقدر است؟

هر دو فرم کوتاه و بلند مستندهای تبلیغاتی مهم هستند. تفاوت یک تیزر 90 ثانیه‌ای با یک مستند 10 تا 90 دقیقه‌ای این است که مستند، به بیننده اجازه می‌دهد بیشتر درگیر شود.

 

مستندها به غیر از ارائه داستان و هویت برند، بازگشت سرمایه هم دارند؟

پاسخ مثبت است. بازگشت سرمایه در یک مستند تجاری خوب، بسیار زیاد است. مستندی با پتانسیل تاثیرگذاری بر احساس و تغییر ذهنیت مخاطب، توانایی ایجاد فروش گسترده‌ای برای برند شما دارد. ساخت تیزر تبلیغاتی مناسب می‌تواند شما را در بازار، فرهنگ و جامعه‌تان به خوبی معرفی کند.

چند نمونه از مستندهای تبلیغاتی

مستند «همه چیز با چوب درام شروع می‌شود»

سال 2015، برند چیکن چرچ برای جذب مشتریان جدید (مردان جوان) دست به ساخت تیزر تبلیغاتی مستند 8 قسمتی درباره سریع‌ترین درامر جهان ساخت. دلیل ساخت چنین محتوایی آن بود که مردان جوانان میل زیادی برای کسب دستاوردهای مختلف دارند. مستند «همه چیز با چوب درام شروع می‌شود» در مجموع در 8 وب سایت منتشر و با بازدید 18 میلیونی خود موجب افزایش فروش 12 درصدی چرچ چیکن در ایونت «درامز پرسرعت» در آتلانتا و افزایش 18 درصدی فروش در «مسابقات جهانی درامز» در نشویل شد.

مستند «زندگی روی دیوارها»

برند «ونس» چندین سال است که برمستندها سرمایه می‌کند. اولین مستند آن‌ها که در سال 2001 منتشر شد درباره فرهنگ اسکیت‌بورد در کالیفرنیای جنوبی بود. ونس هم‌اکنون در حال تهیه مستندهایی درباره هنرمندان و ورزشکاران جوانی است که مرزهای مختلفی را جا به ‌جا می‌کنند و الهام‌بخش دیگران هستند.

مستند « گذراندن»

شرکت «امریکن اکسپرس» به عنوان بخشی از برنامه‌های برندینگ خود، اقدام به ساخت تیزر تبلیغاتی مستندی درباره جوامعی که در ایالات متحده از نظر مالی توانایی بالایی برخوردار نیستند ساخت. این مستند به طور خاص سیستم‌های مالی ایالات متحده، ترس‌های مردم درباره گرفتن وام، خدمات چک و سایر خدمات مالی با بهره بالا را به تصویر کشید. جالب است بدانید که قشر کارگر امریکا چند سالی است که گرفتار سیستمی شده‌اند که برنامه برای آن‌ها ندارد.

موزیک ویدئو

فیلم «خواننده جاز» در سال 1927 اولین فیلم بعد از دوران سینما صامت بود که موسیقی و تصویر را با یکدیگر هم‌ گام کرد. تا قبل از این فیلم، شما فقط می‌توانستید تصویر و ظاهر یک هنرمند بدون صدا را تماشا کنید! این شروع منجر به ساخت موزیک ویدئوهایی در سال 1940 شد. ویدئوهایی که گروه‌های جاز در محیط استودیویی یا یک کلوپی شبانه در حال نواختن و خواندن بودند. بعد از استقبال مردم از موزیک ویدئوها و افزایش تقاضا برای آن‌ها، تعدادی از فیلمسازان تصمیم به ساخت فیلم‌های کوتاه با استفاده از تکنیک‌های به روز فیلمسازی گرفتند. تصمیم و عملکردی که امروزه برای اکثر هنرمندان و لیبل‌های موسیقی از درجه اهمیتی بالایی برخوردار است.

موزیک ویدئوها عمدتا به عنوان فیلم‌های تبلیغاتی یک شرکت منتشر کننده موسیقی (لیبل‌های موسیقی) عمل می‌کردند، اما امروزه نقش بزرگ‌تری برای پرسونال برندینگ یک هنرمند و یا دیده شدن در جهان دارند.

نقش موزیک ویدئو در تبلیغات دنیای امروز

موسیقی قدرتمند است. روی احساسات انسان اثر می‌گذارد و موجب می‌شود هنگام تماشای یک ویدئو احساس بیشتری نسبت آن داشته باشیم. به همین دلیل سرمایه گذاری برندها روی موزیک ویدئوها امروزه بسیار زیاد شده است. برای مثال داستانی زیبا و رویایی که خواننده درباره آن می‌خواند، در یک رستوران لوکس که اسم و لوگوی آن در تصویر پیدا است روایت می‌شود. تاثیر موسیقی و دیدن تصاویری که احساس خوب ایجاد می‌کنند، ناخودآگاه مخاطبان را برای شناخت، خرید و گذراندن زمان‌شان در آن رستوران سوق می‌دهد. هر چه داستان موزیک ویدیو قوی‌تر و متناسب‌تر با برند شما باشد، فروش و برندینگ شما بهتر خواهد بود.

نمونه‌های تبلیغات در موزیک ویدیو

1. موزیک ویدئوی Drake – Headlines

در این موزیک ویدئو، دریک از محصولات نایکی استفاده می‌کند. محصولاتی مانند هودی، دستکش و کتونی. در این قاب‌ها به نظر می‌رسد که لوگوی نایکی در نقطه کانونی است و تضاد رنگ لباس‌هایی که پوشیده موجب بهتر دیدن شدن لوگوی این شرکت شده است.

ساخت تیزر تبلیغاتی
2. موزیک ویدئوی JLO – Papi

در این موزیک ویدئو از برندهایی همچون بلک بری و فیات استفاده شده است.

ساخت تیزر تبلیغاتی

تیزر صنعتی

تیزرهای صنعتی، ویدئوهایی هستند که مخاطبان یک صنعت خاص تجاری را هدف قرار می‌دهند. در این گونه تیزرها وضوح و عمل‌گرایی در الویت قرار گرفته می‌شود. تیزرهای صنعتی معمولا جنبه تبلیغاتی یک محصول را در برنمی‌گیرند، بلکه یک دیدگاه را نسبت به تولید محصولی که نتیجه یک صنعت است روایت می‌کنند.

به بیانی ساده تیزر صنعتی، ویدئویی درباره یک کسب ‌و کار است که اجزای مختلف آن همانند محصولات، خدمات و سبک کار یک شرکت یا کارخانه را به تصویر می‌کشد.

اهداف تیزرهای صنعتی

اهداف ویدئوهای صنعتی وابسته به مشتری تعیین می‌شوند. برای مثال ویدئوهای بازاریابی برای انتقال ارزش خدمات یا محصولات به خریداران یا مشتریان بازار ناخالص هستند. برخی از ویدیوهای صنعتی صرفا برای توضیح نحوه مونتاژ، مراقبت یا استفاده از یک محصول هستند. برخی دیگر ممکن است بر شایستگی‌های یک شرکت و هدف‌هایش به منظور جذب سرمایه‌گذاران متمرکز باشد. برخی هم از این ویدئوها برای برقراری ارتباط با سیاست‌های داخلی، چشم‌انداز، ارتقای کارایی یا صرفا بالا بردن روحیه دادن استفاده می‌کنند.

تیزر شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی امروزه جایگاه ویژه‌ای در بین مردم پیدا کرده‌اند. به طوری که 61 درصد مردم جهان و بیش از 60 میلیون نفر از مردم ایران از این شبکه‌ها به صورت مستقیم و غیرمستقیم استفاده می‌کنند. ویدئوها سهم بزرگی از شبکه‌های اجتماعی را در بر می‌گیرند. به گفته متخصصان علم بازاریابی، ویدئو با ارزش‌ترین نوع محتوا در شبکه‌های اجتماعی است. جالب است بدانید که 85 درصد کاربران شبکه‌های اجتماعی، خواهان ویدئوهای بیشتری از برندها هستند!

3 دلیل برای استفاده از ویدئو در شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی امروزه جایگاه ویژه‌ای در بین مردم پیدا کرده‌اند. به طوری که 61 درصد مردم جهان و بیش از 60 میلیون نفر از مردم ایران از این شبکه‌ها به صورت مستقیم و غیرمستقیم استفاده می‌کنند. ویدئوها سهم بزرگی از شبکه‌های اجتماعی را در بر می‌گیرند. به گفته متخصصان علم بازاریابی، ویدئو با ارزش‌ترین نوع محتوا در شبکه‌های اجتماعی است. جالب است بدانید که 85 درصد کاربران شبکه‌های اجتماعی، خواهان ویدئوهای بیشتری از برندها هستند!

1. جلب توجه:

ویدئو ابزاری فوق‌العاده برای جذب مخاطب است. برقراری ارتباط با این نوع محتوا برخلاف پاراگراف‌های طولانی، بسیار آسان است. ویدئو به شما این امکان را می‌دهد که مختصر باشید و در چند ثانیه اول، علاقه بینندگان را جلب کنید. موفقیت در شبکه‌های اجتماعی به توانایی شما در فشرده‌سازی اطلاعات و رسا بودن محتوای آن بستگی دارد. ساخت تیزر تبلیغاتی می تواند ابزاری مناسب در جهت جذب مخاطب است.

2. سئو را بهبود می‌دهد:

ویدئوهای شبکه‌های اجتماعی، به راحتی در موتورهای جستجو بهینه می‌شوند. شما با استفاده از تگ‌ها و کپشن‌های درست در ویدئوها، می‌توان به راحتی در موتورهای جستجوی مختلف سرچ و پیدا شوید.

3. ویدئوها جذاب‌تر هستند:

ویدئوها نسبت به سایر محتواها جذاب‌ترند. مردم بیشتر احتمال دارد که یک ویدئو را به صورت کامل تماشا کنند تا اینکه یک مقاله یا یک تصویر ثابت را مشاهده کنند. فیسبوک اعلام کرده است که مردم محتواهای ویدئویی را 3 برابر بیشتر از سایر محتواها می‌بینند.

3. ویدئوها جذاب‌تر هستند:

ویدئوها نسبت به سایر محتواها جذاب‌ترند. مردم بیشتر احتمال دارد که یک ویدئو را به صورت کامل تماشا کنند تا اینکه یک مقاله یا یک تصویر ثابت را مشاهده کنند. فیسبوک اعلام کرده است که مردم محتواهای ویدئویی را 3 برابر بیشتر از سایر محتواها می‌بینند.

5 نوع از محبوب‌ترین ویدئوهای شبکه‌های اجتماعی

1. مصاحبه/ پرسش و پاسخ:

مصاحبه‌های آموزنده و یا پرسش و پاسخ‌، راهی عالی برای جذب مخاطب می‌باشد. این نوع ویدئو با استفاده از سوالات درگیرکننده که از پیش توسط یک تیم فکر تهیه شده است، از مردم پرسیده می‌شود. دلیل محبوبیت این نوع ویدئو، همزادپنداری مخاطبان با پاسخ‌های مردم است.

2. پشت صحنه:

مردم همیشه برای دیدن پشت پرده اتفاقات کنجکاو هستند. این یک راه بسیار خوب برای ارائه فرهنگ شرکت و ایجاد اعتماد و ارتباط با مخاطبان است.

3. ویدئوی محصول:

طبق یک مطالعه، 78 درصد از مردم اعلام کردند که تصمیمات خرید آن‌ها تحت تاثیر محتوای رسانه‌های اجتماعی برندها قرارگرفته است. ساخت تیزر تبلیغاتی نیز راهی بسیار عالی برای برجسته کردن یک محصول و نشان دادن ویژگی‌های خاص آن هستند.

4. تبلیغاتی:

مردم عاشق معامله هستند. به فالوورهای خود در قالب یک ویدئو خوب می‌توانید پیشنهادات فروش و تبلیغ محصولات خود را ارائه کنید.

5. ویدئوهای آموزشی:

ویدئوهایی آموزشی پر جستجوترین محتوای آموزشی فضای وب هستند. داشتن ویدئوهای آموزشی مرتبط با کسب و کار شما، می‌تواند فروش چشم‌گیری برایتان رقم بزند.

همه چیز درباره تیزر تبلیغاتی

تیزراستاپ موشن

استاپ موشن، تکنیکی است که در آن از اشیا فریم به فریم تصویربرداری می‌شود. به طوری که با قرار گرفتن تصاویر کنار هم و افزایش سرعت نشان دادن آن، فیلمی انیمیشنی درست می‌شود.

مراحل ساخت یک تیزر استاپ موشن

1. پیش تولید:

این مرحله مسلما مهم ترین مرحله تولید یک تیزر استاپ موشنی است. بدون برنامه ریزی و استراتژی مناسب، هیچ راهی وجود ندارد که پروژه به موقع، درست و متمرکز انجام شود. در این مرحله یک برنامه زمان‌بندی که جزئیات مدت زمان هر یک از مراحل تولید را مشخص می‌کند ایجاد می‌گردد. این برنامه در اختیار تیم تولید و مشتری قرار می‌گیرد تا از جزئیات پیش روی پروژه با خبر باشند و اگر ایده‌ای برای آن داشتند ارائه کنند. در این مرحله همچنین تولید یک استوری بورد دقیق از آنچه قرار است اتفاق بیافتد به دست می‌آید. پس از برنامه ریزی و ایجاد استوری بورد، آماده سازی فضا، تجهیزات و… آغاز می‌شود.

2. تولید:

در این مرحله، تمام وسایل تزئینی و اصلی که قرار است در داخل پلان‌ها قرار گیرند آماده می‌شوند. این وسایل بسته به پروژه دامنه وسیعی را در بر می‌گیرند. همچنین مدل‌سازی، ریگ کردن، انیمیت، نورپردازی و تصویربرداری، طبق استوری بورد از پیش تعیین شده داخل استودیو، در این مرحله انجام می‌شود.

3. پس تولید:

پس از اتمام انمیشن و تصویربرداری، آخرین مرحله، تدوین پلان‌های گرفته شده است. در این مرحله رنگ، عناوین و المان‌های گرافیکی اضافه می‌شوند تا مخاطب را به سوی فهم بهتر سوق دهند.

نمونه‌ تیزر استاپ موشن تبلیغاتی

تیزر انیمیشن

انیمیشن که اغلب برای ویدئوهای توضیح دهنده و داستان‌های برند استفاده می‌شود، می‌تواند یک سبک ویدئویی فوق العاده جذاب باشد. گاهی اوقات به اندازه کارتون‌های دوران کودکی شما سرگرم کننده است و گاهی اوقات به عنوان مثالی از یک مفهوم کاربردی است.

دسته‌ای از سبک های انیمیشن ویدئویی مختلف وجود دارد، از جمله:

فیلم‌های انیمیشن دو بعدی

ویدیوهای انیمیشن سه بعدی

ویدیوهای موشن گرافیک

ویدیوهای تایپو گرافی متحرک

ویدیوهای پویا نمایی استاپ موشن

ویدیوهای انیمیشن تخته سفید

اگر شما مسئول برنامه‌ریزی محتوای یک تیزر هستید، انیمیشن همیشه یک جایگزین زیبا و مقرون به صرفه برای تولید تیزر خواهد بود. مانند موشن گرافیک، انیمیشن راهی قانع‌کننده برای روایت داستان است و به شما این امکان را می‌دهد کارهایی انجام دهید که هرگز در دنیای واقعی نمی‌توان انجام داد، بدون اینکه پولی را از دست دهید.

انیمیشن و موشن گرافیک چه تفاوتی با هم دارند؟

موشن گرافیک نوعی انیمیشن است. در حالی که موشن گرافیک، طراحی گرافیک متحرک را توصیف می‌کند، انیمیشن یک اصطلاح کلی برای کل شاخه‌های تصاویر متحرک است، از کارتون گرفته تا نقاشی. موشن گرافیک روی حرکت دادن عناصر طراحی گرافیکی تمرکز دارد، اما تمایل کمتری نسبت به سایر انواع انیمیشن، در زمینه داستان گویی مشخص دارد.

موشن گرافیک از نوعی طراحی گرافیکی استفاده می‌کند که در غیر این صورت ثابت است و به آن انیمیشن و حرکت می‌دهد، معمولاً بدون اینکه از یک روایت خاص پیروی کند. همچنین در موشن گرافیک، شکل‌ها و حروف در حرکت هستند.

تیزر تبلیغاتی چطور به فروش کمک می‌کند؟

ساخت تیزر تبلغاتی در بهترین حالت یک ارتباط خلاقانه است. این سبک از تبلیغات نه تنها توجه مصرف‌کنندگان هدف را به خود جلب می‌کند، بلکه باعث ایجاد علاقه می‌شود و به مصرف‌کننده در مورد مزایا و موقعیت‌یابی محصول آموزش می‌دهد، بنابراین به عنوان یک ابزار ارتباطی مؤثر عمل می‌کند. تیزر تبلیغاتی ابزار قدرتمندی است که برای انتقال پیام به مخاطب هدف استفاده می‌شود، اما در سبک خاص خود، برای ایجاد کنجکاوی در مورد آن ‌چه که تبلیغات می‌نامیم.

هدف اصلی یک تیزر، جلب توجه بازدیدکنندگان در جهت بازاریابی و فروش است. بازاریابان از این نوع تبلیغات برای اعلام انتشار یک محصول و به اشتراک گذاشتن اخبار مربوط به راه اندازی آن، استفاده می‌کنند. آن‌ها آگاهی از نام تجاری خود را افزایش می‌دهند و با یک کمپین برنامه ریزی شده فروش را منفجر می‌کنند.

ویدیوها آینده دنیای تبلیغات هستند

محتوایی که تولید و منتشر می‌کنید قدرت تضمین موفقیت شما را دارد و به همین دلیل است که انتشار محتوای جذاب و اصلی هدف نهایی هر بازاریاب محتوای حرفه‌ای است.

این بدان معنا است که شما باید روند و آمارهای بازاریابی محتوا را دنبال کنید تا از آن ‌چه که مخاطبان شما دوست دارند و می‌خواهند ببینند، بالاتر باشید. در حال حاضر، بزرگ‌ترین روند، تولید محتوای ویدیویی است. فقط این را در نظر بگیرید که 90٪ از مشتریان گزارش می‌دهند که محتوای ویدیویی به تصمیم گیری خرید آن‌ها کمک بیشتری کرده است. این تنها یکی از دلایلی است که بازاریابان بازاریابی ویدیویی را آینده بازاریابی محتوا پیش بینی می‌کنند.

از زمان همه‌گیری ویروس کرونا، مردم بیش از هر زمان دیگری با محتوای دیجیتال آشنا شدند. وقتی محتوای ویدیویی به خوبی تولید و منتشر شود، می‌تواند به شما کمک کند تا از دیگران متمایز شوید.

محتوای ویدیویی به شما کمک می‌کند که:

  • ارتباط با برند شما افزایش یابد.
  • نرخ تبدیل شما بهبود یابد.
  • محتوای شما قابل هضم تر شود.
  • محتوای شما به یادماندنی تر باشد.

 

ویدیو جلب اعتماد می‌کند

اعتماد یک کالای کمیاب در تجارت است، اما اگر می‌خواهید یک دنبال‌کننده وفادار در کسب و کار خود داشته باشید، باید افرادی به شما و برند شما اعتماد کنند.

با تجربه‌ترین شرکت‌های تولیدی با این نکته موافق هستند که محتوای ویدیویی برند یکی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار است. ویدئو برای شما این بستر را فراهم می‌کند که به مخاطبان خود نشان دهید – به جای اینکه فقط به آن‌ها بگویید – برند شما چیست. قالب‌هایی مانند ویدیوهای توضیح‌ دهنده و توصیه‌های مشتری این پتانسیل را دارند که تصویری را که مردم از شرکت و محصولات شما دارند بسازند. بر اساس یک نظرسنجی توسط Animoto، 95 درصد از بازاریابان می‌گویند که به لطف یک ویدیو در شبکه‌های اجتماعی مشتری جدیدی پیدا کرده‌اند و همه چیز با اعتماد سازی شروع می‌شود.

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی

راه‌های زیادی برای ایجاد یک تیزر برای محتوای شما وجود دارد. اولین راه و احتمالاً کاربردی‌ترین راه برای ویدیو، برنامه‌ریزی برای تولید تیزر به عنوان بخشی از فیلمبرداری ویدیویی است.

زمانی که در مرحله پیش تولید برنامه ویدیویی خود هستید، حتماً برای نوشتن سناریو و فیلم نامه وقت بگذارید. به این ترتیب، می‌توانید آن را به همراه محتوای دیگر خود فیلم برداری کنید و برنامه ریزی کنید که همه عناصر مختلف را در بر گیرد. بسیاری از ویدیوهای حرفه‌ای به همین روش ایجاد شده‌اند.

گزینه دیگر این است که در تولید تیزر خلاق باشید. این می‌تواند چندین شکل مختلف از جمله تیزرهای متحرک، افشای محصول، کمدی و موارد دیگر داشته باشد. این نوع تیزر به احتمال زیاد باید به عنوان یک پروژه حمایتی جداگانه برای محتوای اصلی شما برنامه ریزی شود، اما نتیجه معمولا ارزشش را دارد.

قبل از ساخت تیزر خود، کانال‌های انتشار آن را تعریف کنید و برای آن برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهید. سعی کنید جایی را برای انتشار انتخاب کنید که مخاطبان شما بیشتر در آن جا حضور دارند.

بعد از انجام کار‌های مربوط به پیش تولید، حالا نوبت ساخت تیزر و اقدامات تولید می‌رسد. با توجه به بودجه‌ای که برای پروژه در نظر گرفته‌اید می‌توانید از امکانات مختلفی برای ساخت آن استفاده کنید. از انواع تجهیزات تصویر برداری گرفته تا نور و صدا و عوامل فعال در این پروژ مانند کارگردان، تصویر بردار و طراح صحنه.

پس از انجام فعالیت‌های مرتبط با ساخت ویدئو، نوبت به تدوین آن می‌رسد. در این مرحله مواردی مانند جلوه‌های ویژه، صدا گذاری، آهنگ سازی قالب ویدیو و… به کار اضافه می‌شود. تدوین، در ساخت یک تیزر تاثیر بسیار مهمی خواهد داشت. زیرا همان اندازه که سناریو و داستان گویی در یک محتوای ویدیویی می‌تواند جذاب باشد، تدوین و ویرایش درست آن محتوا هم می‌تواند به اثر بخشی بیشتر آن کمک کند.

بعد از انجام تمام کار‌های پیش تولید و تولید محتوا حالا نوبت فرایند پس تولید است. فرایند پس تولید شامل بازبینی‌های کلی، تحویل نسخه نهایی، ارائه به کانال‌های پخش و توزیع و گرفتن بازخوردهای آن تیزر خواهد بود.

مدت زمان یک تیزر تبلیغاتی باید چقدر باشد؟

مدت زمان یک ویدیو باید چقدر باشد؟ قانون کلی این است که زمان اکثر ویدیوها را باید کمتر از دو دقیقه در نظر بگیرید. اما طول ویدیو بسته به جایی که آن را به اشتراک می‌گذارید، متفاوت است.

ساخت تیزر تبلیغاتی بازاریابی باید نهایتا دو دقیقه یا کمتر باشند. اولین ویدیوهای فروش فراگیر، کمتر از 60 ثانیه هستند. اما مدت زمان هر ویدیوی خاص کاملاً به کاربرد، کانال، صنعت و جایی که در قیف بازاریابی و فروش قرار می‌گیرد بستگی دارد. هر چه فرایند تولید کمتر باشد، تیزر کوتاه‌تر است. هر چه بیشتر باشد، تیزر طولانی‌تر خواهد بود.

برخی از آمارهای مدت زمان ویدیو:

  1. میانگین زمان همه ویدیوهای مربوط به کسب و کار کمتر از 10 دقیقه است.
  2. تقریبا 56 درصد ویدیوها کمتر از 2 دقیقه هستند.
  3. تنها 4 درصد از ویدیوهای تجاری 10 تا 20 دقیقه هستند.
  4. اگر ویدیو کمتر از 60 ثانیه باشد، 62 درصد از بینندگان یک ویدیوی مرتبط با کسب و کار را تا آخر تماشا می‌کنند.
  5. اگر بیشتر از 20 دقیقه باشد، فقط 26 درصد ویدیو را تمام می‌کنند.
  6. 9 درصد نشان دادند که طولانی بودن یک ویدیو به شدت آن‌ها را از تماشا کردن باز می‌دارد.
  7. فیس‌بوک توصیه می‌کند که کسب ‌و کارهای کوچک سعی کنند تا حد امکان ویدیوها را در حدود 15 ثانیه نگه دارند. آن‌ها نکته مهمی را به اشتراک گذاشتند که 47 درصد از ارزش یک ویدیو در 3 ثانیه اول شکل می‌گیرد.
  8. ویدیوهایی که به طور متوسط ۲۶ ثانیه هستند بیشترین نظر را در اینستاگرام دریافت می‌کنند.

رسانه‌های انتشار

 

گستره انتشار تبلیغات و تیزرهای ویدیویی بر کسی پوشیده نیست. از تلویزیون و بیلبورد‌های با قابلیت پخش ویدیو در سطح شهر گرفته تا سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی. آن چه که امروز بیشتر در منظر عموم است شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها هستند. قبل از پرداختن به محبوب ترین یا سریع ترین شبکه تبلیغاتی در حال رشد، مهم است که بدانید به عنوان یک ناشر، باید شبکه تبلیغاتی را انتخاب کنید که مخاطب بیشتری در آن برای شما قرار داشته باشد.

  1. تیک تاک

بیش از یک میلیارد کاربر فعال در داغ ترین رسانه اجتماعی حال حاضر دنیا یعنی اپلیکیشن تیک تاک. برای کسب‌ و کارها، این فرصت بزرگی به منظور دسترسی به مشتریان جدید و بالقوه در پلتفرمی است که میان نسل Z بسیار محبوب می‌باشد.

  1. فیسبوک و اینستاگرام

فیس بوک و اینستاگرام هر دو کانال‌هایی هستند که یک مالک دارند، این بدان معنا است که پست کردن ویدیوها در حساب کاربری شما معمولاً برای کسانی که قبلاً شما را دنبال کرده‌اند جلب توجه خواهد کرد و آن‌ها را پرورش می‌دهد. با این حال، از آن‌ جایی که تبلیغات در این پلتفرم‌ها یک تکنیک ابزاری برای دستیابی به مخاطبان جدید است، ارسال ویدیوی شما در این پلتفرم ها و نیز جذب بینندگان بیشتر بسیار مهم است.

  1. تامبلر و توییتر

در حالی که مانند اینستاگرام و فیس بوک به هم مرتبط نیستند، تامبلر و توییتر برای جذب بازدیدکنندگان جدید با استفاده از هشتگ‌ها عملکرد مشابهی دارند. سعی کنید محتوای ویدیوی خود را به GIF و میم‌های کوتاه تبدیل کنید تا دیگران آن را در کنار برچسب‌های محبوب به اشتراک بگذارند تا ویدیوی شما را به روشی منحصر به فرد تبلیغ کنند.

  1. تریپ ادوایزر

ساخت تیزر تبلیغاتی گردشگری و ارسال آن در تریپ ادوایزر باعث جذب گردشگران، کسانی که قصد سفر برای کار دارند، یا افراد محلی که به دنبال فرصت‌های جدید در منطقه خود هستند، می‌شود. بدیهی است که تریپ ادوایزر برای مشاغلی با مکان‌های فیزیکی مانند رستوران‌ها، کافه‌ها، تجربیات و جاذبه‌های خاص منطقه، انتخاب بهتری است.

  1. توتیوب

ارسال و تبلیغ محتوای ویدئویی در یوتیوب ممکن است بدیهی به نظر برسد، زیرا یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ (پس از گوگل)، دومین پلتفرم محبوب شبکه‌های اجتماعی و یکی از اولین پلتفرم‌های مخصوص ویدئو در اینترنت است. اما پست کردن در یوتیوب در واقع به این معنی نیست که یک ویدیو منتشر کنید و انتظار داشته باشید که مخاطبان به سراغ شما بیایند. در حالی که اجرای تبلیغات در آن‌ جا می‌تواند به عنوان جذب بینندگان جدید به حساب آید، ارسال پست در YouTube بیشتر در مورد جذب بازدیدکنندگان و مدیریت یک برند در کانال شما با آپلودهای مداوم است. سعی کنید ویدیوهای خود را بر اساس برنامه زمانی در YouTube میزبانی کنید و از ویژگی‌های تگ‌ها برای جذب جریان ثابتی از بینندگان جدید در همان زمان استفاده کنید.

بهترین تیزرهای سال های 2020 تا 2022

  1. در آگهی BMW – Zeus and Hera آرنولد شوارتزنگر و سلما هایک پینو حضور دارند. شوارتزنگر در نقش زئوس، خدای صاعقه یونان، بازی می‌کند و هایک پینو در نقش همسرش، الهه هرا، بازنشسته می‌شوند و از کوه المپوس به زندگی آرامی در پالم اسپرینگز، کالیفرنیا می‌روند.

برای دیدن آگهی BMW – Zeus and Hera آرنولد شوارتزنگر و سلما هایک کلیک کنید.

  1. ویدیوی تبلیغات تلویزیونی کلاس G «بالرین» مرسدس بنز 2021. ظرافت با قدرت و عملکرد در کلاس G کاملاً جدید روبرو می‌شود. ساخته شده تا دوام بیاورد. قدرتمند‌تر از زمان.

برای دیدن آگهی ویدیوی تبلیغات تلویزیونی کلاس G «بالرین» مرسدس بنز 2021 کلیک کنید.

  1. طنز همیشه می‌فروشد. اما وقتی یک مایکل جردن بسیار با استعداد، بسیار محبوب و با ظاهر بسیار زیبا را نیز وارد این ترکیب می‌کنید، فوراً یک جهش بزرگ را تجربه خواهید کرد این دقیقاً همان کاری است که آمازون برای ایجاد تبلیغ “َAlexa Body” خود انجام داد، که به یکی از بهترین تبلیغات Super Bowl در سال 2021 تبدیل شده است.

برای دیدن تبلیغ الکسا با بازی مایکل جردن کلیک کنید.

  1. می‌دانید که یکی از بهترین آگهی‌های تبلیغاتی سال ۲۰۲۱ را در دست دارید که در واقع جنجال‌هایی را بر سر رقص شخصیت‌های انیمیشن به راه انداخته است. درست خواندید مردم قطعاً متوجه تبلیغ «رقص تحویل» گرابهاب شده‌اند. در حالی که برخی از مردم پاسخ‌های کمتری نسبت به این تبلیغ داشته اند، برخی دیگر به سادگی آن را می‌ستایند.

برای دیدن تبلیغ رقص تحویل گرابهاب کلیک کنید.

  1. یکی از محبوب ترین تبلیغاات سال 2020 روایت گوگل از یک داستان عاشقانه بود. این تبلیغات یک داستان عاشقانه واقعی را با یک ویژگی واقعی گوگل به هم پیوند می‌دهد و آن را تبدیل به یک تبلیغ دلگرم کننده عالی می‌کند.

برای دیدن تبلیع گوگل کلیک کنید.

پرهزینه ترین تیزرهای تبلیغاتی دنیا

برندها و شرکت‌های بزرگ، تبلیغات را برای ایجاد گپ و گفت پیرامون محصول خود راه‌اندازی می‌کنند. اما برای ایجاد سر و صدا و همچنین جلب توجه بینندگان، مقدار زیادی پول را صرف ساخت تیزر تبلیغاتی می‌کنند.

  1. اگرچه قیمت خودروهای هوندا برای بسیاری از فروشندگان و مصرف کنندگان مناسب است، اما این شرکت در ساخت تبلیغات گران قیمت تردیدی ندارد. ایده گران قیمت‌ترین تبلیغ آن‌ها به این شکل بود که اجزای ماشین را نشان دهند و در واقع همه مانند قطعات دومینو در کنار هم قرار می‌گیرند. این پروژه برای آن‌ها حدود 6.5 میلیون دلار هزینه داشت!

برای دیدن تیزر تبلیغاتی هوندا کلیک کنید.

    1. انتظار دارید پپسی نه تنها جایگاهی را در لیست رزرو کرده است، بلکه یکی از تبلیغاتی است که در مسابقات قهرمانی سوپربول پخش می‌شود. تبلیغات آن‌ها با حضور خواننده و مجری بریتنی اسپیرز حدود 7.3 میلیون دلار هزینه داشت.

برای دیدن تیزر تبلیغاتی پپسی کلیک کنید.

  1. بسیاری از آمریکایی‌ها از اوباما به دلیل هزینه‌های بیش از حد برای تبلیغات در مبارزات انتخاباتی‌اش انتقاد کردند. او این کار را کرد، اما هنوز هم او ولخرج‌ترین نیست. جورج بوش رئیس جمهور شماره یکی بوده که در طول انتخابات، همیشه پول خرج کرده است. او در واقع این تبلیغ را برای چندین روز متوالی در شبکه‌های بزرگ آمریکایی که بیش از 14 میلیون دلار هزینه داشت، پخش کرد.

برای دیدن تیزر تبلیغاتی جورج بوش اینجا کلیک کنید.

  1. فراری به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان خودرو در سرتاسر جهان، همیشه جای خود را در گران‌ترین آگهی‌ها و تبلیغات با کیفیت بالا محفوظ می‌دارد. این شرکت در سالگرد تاسیس خود، بیش از 3 میلیون دلار برای تبلیغی پرداخت کرد و گروهی از خودروهای قدیمی و مدرن این شرکت را با هم ترکیب کرد.

برای دیدن تیزر فراری اینجا کلیک کنید.

سخن پایانی

در دنیای آنلاین امروزی، تقریباً در هر کجا می‌توانید محتوای ویدئویی (تیزر) پیدا کنید. برندهای بزرگ و صاحبان مشاغل کوچک و همچنین موسیقی‌دانان، هنرمندان، خلاقان و غیره از آن‌ها استفاده می‌کنند. ساخت تیزر تبلیغاتی یک ابزار بصری همه کاره است که می‌توانید از آن برای ایجاد پیش‌بینی، گسترش آگاهی، یا تبلیغ یک محصول یا پیشنهاد جدید استفاده کنید. آن را به عنوان یک پیش ‌نمایش کوچک در نظر بگیرید. کوتاه و شیرین، بدون این‌که چیز زیادی به شما بدهد. پس از تکمیل، می‌توانید آن را در همه جا، از طریق شبکه‌های اجتماعی یا وب سایت‌ها و همچنین خبرنامه‌های دیجیتال به اشتراک بگذارید. اساساً، اگر می‌خواهید در بین مخاطبان خود سر و صدایی ایجاد کنید، یک تیزر ویدیویی راه خوبی برای شروع است.

امیدوارم که در همراهی این مقاله با موضوع همه چیز درباره تیزر تبلیغاتی توانسته باشیم یک بررسی کامل درباره ساخت تیزر تبلیغاتی داشته باشیم. باعث خوشحالیه ما است که شما هم نظرات خود را در خصوص تیزر تبلیغاتی با ما به اشتراک بگذارید.