تحلیل برند پلاتین فودگاردن

حوزه فعالیت:

فودکورت (کافه رستوران)

معرفی برند:

فودکورت پلاتین در محدوده شهرک غرب واقع شده این مجموعه رستوران شیک، دنج با تنوع غذایی بالا و کیفیت مطلوب است و شامل سه رستوران و یک کافی‌شاپ مجهز می‌باشد.

اهداف برند:

ارائه خدمات با حفظ کیفیت، تنوع بالا و ایجاد لحظات گرانبها و خاص برای مشتری

ویژگی منحصر به فردبرند:

ایجاد چند فضای اختصاصی متناسب با سلایق مختلف

شخصیت برند:

شیک، به روز، با اعتماد به نفس بالا و متواضع در مقابل مشتری

رنگ سازمانی:

آبی، طلایی، مشکی

عبارات و اصطلاحات کلیدی برند:

گرانبها، پلاتین، رستوران، شهرک غرب، پلاتین فود گاردن

چشم انداز برند:

ایجاد تعامل جهت بهره‌وری بیشتر، ایجاد حس اعتماد در ذهن مشتریان جدید و تقویت آن در ذهن مشتریان وفادار و نگهداشت آنان

تحلیل بیرونی برند:

بخش عمده مشتریان پلاتین فودگاردن جوانان-دانشجویان و خانواده های با میانگین سنی پایین و سطح درآمد متوسط رو به بالا

نیاز مشتری:

استفاده از محیط لذت بخش رستوران، تجربه محصول با کیفیت در ازای قیمت مناسب، رفتار محترمانه پرسنل و درنهایت دریافت حس رضایت از پرداخت هزینه

فهرست